top of page

שאלות ותשובות

  • מהם זמני האספקה ועלויות המשלוחים?
    זמני אספקה:​ אנחנו עושים הכל כדי שהמשלוח יהיה הכי מהיר שאפשר. טיפול בהזמנה מתבצע באותו היום ולרוב גם המשלוח. זמני משלוח הם מהיום להיום או בין 1-2 ימי עסקים. ​ ההזמנה תשלח דרך שליח צ'יקה עד בית הלקוח. ​ חשוב: 1. עם קליטת ההזמנה במערכת נשלח לך אישור הזמנה עם מספר ההזמנה, כאשר החבילה תהיה מוכנה ותעבור לשליח נעדכן אותך במייל נוסף. 2. ביום הגעת החבילה, שליח צ'יקה יצור איתך קשר בהודעת SMS ​ לאזורים וישובים מרוחקים המשלוח ישלח דרך דואר ישראל בשרות אקספרס עד בית הלקוח ויקח בין 2-3 ימי עסקים. ​ איסוף עצמי​: ניתן לאסוף את ההזמנה מנקודת איסוף בחיפה, רח' חביבה רייך 53, בתיאום מראש. ​ עלויות משלוח: עלות המשלוח עד בית הלקוח בחיפה 10 ש"ח או חינם מעל 299 ש"ח . עלות המשלוח לשאר האזורים 30 ש"ח או חינם מעל 299 ש"ח *מועדי האספקה האמורים במדיניות זו מתייחסים למצבי שגרה. יתכנו עיכובים במועדי המסירה עקב מצב ביטחוני, סגרים, מגפות או כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה של ציקה ו/או דואר אקספרס.
  • האם ניתן להחזיר או להחליף מוצרים?
    כל מוצרי הקוסמטיקה והאיפור באתר שלנו מקצועיים ומכילים חומרים פעילים, לכן  מחייבים  אחסנה בטמפורטורות בין 25 °C 5 ° - C  מסיבה זו  ניתן להחזיר/להחליף מוצר תוך  יומיים מיום קבלתו  כשהמוצר סגור באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. בבקשת החזרה יש לפנות ל- info@chika.co.il או בווטסאפ מס. 055-3199653  
  • האם ניתן לקבל ייעוץ מקצועי לשימוש במוצרים?
    לייעוץ את מוזמנת לפנות בוואצאפ לקוסמטיקאית בטלפון 055-3199653, נשמח תמיד לעזור ולענות לכל שאילתך!
  • האם המוצרים מקוריים?
    כל מוצרי הקוסמטיקה באתר chika.co.il הינם 100% מקוריים! כל מותגי הקוסמטיקה מגיעים מספקים מורשים בלבד היחידים בארץ.
  • מהן אפשרויות התשלום באתר?
    אפשרויות התשלום הן באמצעות כרטיס אשראי, ביט, פייבוקס, פייפל, העברה בנקאית או דרך הטלפון 055-3199653.
bottom of page